TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, December 12, 2011

MAHFUDZ BERKEMPEN SAKAN MELALUI FB

aku derma RM2 aje...
Dalam ramai-ramai pemimpin PAS yang paling kuat berkempen melalui FB ialah Mahfudz The Bean. Tapi Mahfudz ni ada pakai bomoh, kalau yang tak sokong dia, tak tahu apa yang dikempenkan. Yang nampak apa yang Mahfudz kempen kat FBnya hanyalah puak-puak Pakatan Haram.

Inilah perangai pemimpin PAS. Ada FB, hanya setakat nak kumpul friend nak tunjuk ada orang minat. Bukannya ada apa-apa maklumatpun. Penyokong totok PAS, walaupun tau FB tu kosong, tetap jadi friend. Begitulah mentaliti mereka bila memangkah undi, walaupun tidak menguntungkan, tetap pangkah PAS.

Kalau maklumat yang percuma pun tak dapat nak diberi kepada rakyat, bagaimana nak bagi pembangunan? Patutle orang panggil Mahfudz The Bean.

1 comment:

cacamarba said...

Tuan TIS,

Mr. Bean ni nk ikut peredaran zaman jgk..takut nnti org kata dia x up to date..mungkin dia br belajaq button approve friends ja..nk update xtau..nk tanya org malu,maklum la,ahli parlimen.satg org pggl bodoh mcm mr bean marah plak..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI