TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, December 12, 2011

SAH DAH GILA... OTAK DAH KAT BONTOT

Aduhhhh..... lubang bontotku disula

Dah teruk, dah tak boleh buat apa lagi. Memang dah tak boleh pakai. Otaknya memang dah tahap kronik. Kak Zizah pun dah tak boleh nasihat lagi. Mungkin Nuar ingat hari ni dia nak gi sidang parlimen, walaupun berkali-kali diingatkan bahawa sebenarnya dia akan mengadap tuan Hakim di Mahkamah.


Sah kena rujuk dengan pakar sakit jiwa ni sebelum Hakim dapat menjatuhkan hukuman. 

Yang aku kesian ialah puak-puak Pakatan ni. Macam mana le boleh terpengaruh dan percaya dengan orang yang otaknya dah kronik ni.

Keretapun dah terpaksa pakai spender tutup bontot.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI