TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, December 28, 2011

NGA KOR MING DIUGUT DENGAN PELURU ROKET


Apa mudah bebenor agaknya beli peluru kat Malaysia ni. Apa taknya, lagi sekor mendakwa dapat ugutan peluru yang dihantar ke rumah mak bapaknya.

Herannya dia orang ni bila dah mencetuskan isu-isu kontroversi, ada aje yang terima peluru. Tapi  tak dijelaskan lagi peluru yang diterima tu peluru jenis apa. Mungkin peluru roket agaknya.



5 comments:

Anonymous said...

kalau peluru berpandu, boleh percayalah.

peluru pistol biasa apa bendanya, DAP boleh dapatkan dgn senang, mereka kan ramai kongsi2 gelap taiko2 samseng2 yg menjaga kepentingan mereka.

Anonymous said...

bila DAP ada masalah je ada je peluru hairan bin ajaiblah.

cara-cara nak alih perhatian kot.

FUCK BN said...

When are those motherfuckers representing BN are gonna get a bullet in their mail?
Oh, they won't.
They'll get a bullet stuck in their fuckin assholes, homo motherfuckers.

FUCK PR (PKR) said...

When are those motherfuckers representing PR (especially PKR) are gonna get a bullet in their head?
Oh, they won't, not even a single BN people will dare to do it. it's sinful.
PR people will get a bullet a.k.a. 'kote bengkok' stuck in their fuckin assholes, homo motherfuckers.

Anonymous said...

pelik jugak sbb ape die dpt..sbb yg buat kontroversi die..yg pecah tembelang die..bukannye die yg pecahkan tembelang org lain..taktik nk raih simpati kot..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI