TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, December 18, 2011

NUAR...KELIRUKAN RAKYAT ANTARA IMF DAN WORLD BANK

Ko memang dah patutpun termenung Nuar. Memang segala yang ko rancang, yang ko canang, rakyat dah tahu, semuanya temberang. Sekarang ko nak heret Tun M pulak berkaitan isu duit World Bank. Kenapa?...Tun M bukannya bertanding lagi dalam pilihanraya. Dah tak de modal ke nak buat isu fasal DS Najib?

Jangan le ko nak bodohkan pulak rakyat berkaitan duit World Bank tu. World Bank dan IMF adalah dua institusi yang berbeza walaupun ahlinya sama. Serupa le macam Ah Chong bukak kedai minum, satu kedai kopitiam biasa yang jual kopi dan roti bakar sahaja manakala satu lagi jual arak dan ada amoi boleh raba-raba. Tentunya yang kat kopitiam tu kita boleh le duduk-duduk dan minum, tetapi yang ada amoi tu engko aje yang nak masuk.


Masa krisis ekonomi dulu Tun menolak IMF, sekali lagi IMF. Tun langsung tak da sebut pasal World Bank. Sudah le Nuar, jangan nak spin lagi.

Kat bawah ni ada beberapa screenshot untuk tatapan dan diharapkan kalau ada kengkawan yang lebih arif tentang IMF dan World Bank ni, marilah kita sama-sama terangkan kepada rakyat betapa penipunya Nuar Berahim ni. 






Ehhh....Nuar!.. bila nak gi bersumpah kat masjid, Tun M dah cabar tu?

3 comments:

azlishukri said...

tahniah tuan, hujah tepat dan kemas

usin said...

dia sedar bahawa bukan semua org ada akses kpd bukti, so senang la dia nk kelentong. sebarkan BUKTI ini...

Anonymous said...

Tun M minta tunjukkan surat World Bank. So benda ni pasal World Bank. Siapa yang kelentong ni?

"Former prime minister Tun Dr Mahathir Mohamad today challenged Opposition chief Datuk Seri Anwar Ibrahim to show a letter purportedly written by him to the World Bank for funds during the financial crisis in 1999."

Rujukan: http://ww2.utusan.com.my/utusan/special.asp?pr=theMessenger&y=2011&dt=1218&pub=theMessenger&sec=Home_News&pg=hn_11.htm

ARTIKEL HANGAT BULAN INI