TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, December 18, 2011

KHALID GREJA DIPUJA DI JOHOR BAHRU

Khalid Samad yang berkunjung ke Johor Bahru semalam untuk berceramah di kawasan Larkin mungkin mendapat pujaan yang luarbiasa dari fanatik PAS. Manakan tidaknya, sebanyak 5 kain rentang yang memberitahu tentang kehadirannya hilang mungkin di ambil oleh fanatik PAS untuk dibuat selimut.


Malu nak mengatakan ada yang fanatik dalam PAS, mereka menuduh UMNO pulak yang ambil kain rentang tu. Apa kejadahnya UMNO nak ambik kain rentang tu? Sambutannya aku tak tau le, mungkin ada le agaknya tujuh lapan orang. Ini kerana aku dah cuba menyelinap masuk FB-FB pencacai PAS sekitar Johor ni, tak ada satupun yang buat post pasal si Khalid ni. Bebudak PAS ni biasanya kalau ada sambutan dalam 100 orang aje, bukan main bangga lagi dia orang, semua FB akan dilinkkan post tersebut. Bila senyap aje, maka kita maklum le!!!


2 comments:

Anonymous said...

Sendiri rentap tuduh orang lain,politik simpati la tu macam orang pondan dan gay ke

Anonymous said...

ada banyak benda tak kena kat Johor ni..pasir dijual ke Spork dgn berleluasa supaya Spork satu hari nanti boleh buat bangunan sampai Johor..siapa yg dalangi ekspot pasir,batu dll lagi ke Spork??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI