TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, December 22, 2011

PEMUDA PAS SELAR HASSAN ALI

Pemuda PAS kata Hasan Ali tak layak untuk mempertikaikan konsep Negara Berkebajikan PAS. Sehubungan dengan itu, Pemuda PAS akan terus mempertahankan dasar dan konsep Negara Berkebajikan tersebut.


Apapun, diharap agar Pemuda PAS buanglah kenyataan yang aku highlightkan tu dan tukarlah kepada "konsep ini juga diperkukuhkan dengan tiang serinya iaitu pengabdian diri kepada DAP". Rasanya itu lebih sesuai. Sekurang-kurangnya mungkin akan dapat menenangkan sedikit suara Hasan Ali kalau ada statement yang serupa itu dan mungkin juga akan memudahkan Hasan Ali untuk mengambil pendirian politiknya.

4 comments:

AJAI62 said...

Assalam Bro

Sekejap sokong Hasan Ali sekejap hentam... Macam lalang... Sokonglah DAP tu sampai kau orang rebah... Guna segala istilah Islam ikut suka mak bapak dia orang aje macam cibuk berak.... Amalannya tak ada... Kalau kaki fitnah tu layak ke untuk mengabadikan diri pada ALLAH swt...?

Anonymous said...

cakap kat bdak kecik , tantawi tu negara kebajikan umno dah buat 50thn. boddo punya bdak kecik.

Anonymous said...

PAS terlalu ego dlm mempertahankan prinsip parti mereka..demi kuasa, sggup berpakat dgn golongan yg terang2 menafikan hak istimewa org Melayu dan Islam

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W'salam,
Nampaknya dah jelas, pemimpin PAS tak kira tua ke muda, semuanya tak tentu haluan.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI