TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, December 26, 2011

POK NIK ARAH JANGAN AMBIK BR1M?


Pok Nik marah betul bila terjumpa dengan sepanduk ni yang digantung di beberapa tempat di Kelantan. Depa ni nak buat tak nak bincang dulu dengan Pok Nik.

Kalau orang BN tengok pun, depa tau tu bukan arahan Pok Nik. Kenapa? ....kalau suruh anak buah usung tong derma di setiap ceramah pun Pok Nik sanggup demi duit, inikan pulak dah ada duit terpijak Pok Nik nak suruh tolak.


Ajak rakyat menolak bantuan dari kerajaan BN betul-betul mencemarkan nama Pok Nik yang terkenal pandai cari duit free tu. Kalau boleh, Pok Nik pun nak daftar nama untuk BR1M, sebab dia dah warga emas yang dah lanjut umur!


1 comment:

Anonymous said...

x baik mcm tu..rezeki jgn ditolak.bala jgn dicari..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI