TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, December 15, 2011

SIAPA MAK BAPAK HARAMJADAH NI?

Siapa le mak bapak haramjadah ni? Dan siapa pulak haramjadah yang mengajar dan menghasut sehingga melakukan perbuatan sebegini?

Kalau golongan muda Melayu sebegini tak menghormati pemimpin Melayu, tunggulah satu hari nanti apabila kaum lain yang memimpin kamu, berjalan nak memandang ke depan pun kamu takut, sentiasa melihat ibu jari kaki.


Gambar ni beredar dengan bangganya di beberapa FB penyokong puak Pakatan dan yang ni aku kutip di SINI.

12 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Kalau tenguk dari airmuka pun dah tahu, jenis manusia tak ada masa depan... Kalau periksa air kencing ni memnag ramai kantol sebab terlibat dengan NAJIS... sendiri fikirlah najis apa?... BODOH tak bertempat...

Anonymous said...

kalau dah ibu bapa pun pakatan, guru yang mengajar pun dok meracun, pengetua pun menyanyi semacasm, apa lagi la budak yang tak sedar diuntung tu.

Anonymous said...

kalau dah ibu bapa pun pakatan, guru yang mengajar pun dok meracun, pengetua pun menyanyi semacasm, apa lagi la budak yang tak sedar diuntung tu.

Anonymous said...

lili rozita kurang ajar dan tak tau bersyukur. ini sebab tak pernah belajar dari sejarah. satu masa hang akan jilat ludah hang balik, hiak tuih

hangkedee said...

Tak Hairan kebanyakan guru suka pembangang.Anak emas tapi pembelut

Pakcu Rantau Panjang said...

Terkejut juga Pakcu bila lihat perangai budak-budak ni pijak gambar macam pijak kepala mak bapak dia juga..teringat Pakcu cerita Labu-Labi tuuu....ish--ish apa punya
mindalah awang weeeh....

hitch said...

Hasil didikan berok2 PaRia...mcm kes diperak...pabila berok2 ni pijak kepala adun2 yg x sokong depa lagi....

So kalo pemimpin mcm berok...mcai2 dia pun mcm berok....

Anonymous said...

mgkin dri kecil diorg ni dh dimomokkan supaya benci dgn kerajaan..mcm ni la jdinya..hidup tau nk membangkang n memberontak je

Anonymous said...

MEREKA INI SEMUA INGIN MENJADI SEPERTI NEGARA ARAB....TUNGGULAH BUAT LAH MCM NI...X LAMA LAGI MUSUH KAMU HANYA MENUNGGU MASA UNTUK MEMIJAK KAMU...DIBUMI SENDIRI

Anonymous said...

Celaka , Babi punya budak2..anjing upahan puak2 pembangkang semua ni

Anonymous said...

Tiada ayat selain Memalukan

Anjang said...

Macam muka mat dadah je..ape kata gambar tu gambar mak bapak mereka...mereka pijak juga..sebab minda mereka telah diracun..kesian bodohnya mereka ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI