TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, December 15, 2011

ANAK POK NIK KATA TUN M GAGAL!!!


Anak jantan kesayangan Pok Nik hanya nampak kegagalan orang lain sahaja. Kalau orang lain gagal, walaupun kecil, nampak besar padanya. Tapi pernahkan dia menilai kegagalan bapaknya sendiri?



Sekurang-kurangnya selama 22 tahun Tun M menerajui tampuk pemerintahan, banyak perkara yang meninggalkan kesan terhadap kehidupan rakyat jelata. Banyak perkara yang dapat dimanfaatkan oleh rakyat jelata. Dalam jangkawaktu yang hampir sama, apa jasa Pok Nik memakmurkan rakyat negeri Kelantan?

Yang masih bersesak-sesak di setinggan di Johor Bahru ni pun masih lagi kebanyakkannya orang Kelantan yang lari meninggalkan Kelantan kerana mencari kekayaan di tempat lain. Ramai Melayu yang sebelum subuh lagi dah berkejar ke Singapura (sebagaimana kata Bob Lokman) untuk mengejar masa bekerja juga kebanyakkannya orang Kelantan.

Apa yang Nik Abduh buat ni tak lebih hanya menunjukkan bahawa dia juga sudah sebuta mata hatinya sebagaimana bapaknya dan dengan itu bapaknya harus mengakui bahawa dia sudah layak untuk bertanding jadi wakil rakyat atas tiket PAS!!!

13 comments:

Anonymous said...

tahniah pada nik abduh yg telah nampak kegagalan tun tapi dia lupa...bapanya lagiiii gagal!!!!!!

Anonymous said...

projek ladang rakyat, projek jambatan bunian, bazar tok guru itu kejayaan nabi aziz

Anonymous said...

ada lagi kejayaan / mukjizat nabi aziz... boleh mengeluarkan air paip bewarna warni

Anonymous said...

biase le tuk guru babi anak pun macam babi gak 20 tahun di kelantan apa jasa tok guru babi pada isle dan rakyat kelantan???Apa jasa san sumbangan tok guru babi???

Anonymous said...

hahaha...cukup bulan elaun Yb riban2 masuk poket bg anak bini makan...apa dia kisah dgn rakyat kelantan yg hijrah keluar..... apa dia kisah rakyat minum air keladak ..sbb rumah dia pakai diamond filter...

cacamarba said...

aduh..nik abduh..tunjuk aku satu rakyat malaysia yg melarat kat negara ni..org yg melarat tu sebenarny malas usaha,malas kerja..bkn salah Tun M,bkn salah UMNO tp salah diri sendiri..kalo betul usaha,g keje dkt 7-eleven pun bole dpt RM700 la brader..org melarat tu maksudny nk mkn pn x mampu..ada org mati kebulur ke kat Malaysia ni..NIK ABDUH harus BERTAUBAT !!

Anonymous said...

Itulah bezanya orang yang buta hati dengan orang yang buta mata.Pada saya orang yang buta mata atas takdir Allah adalah lebih mulia daripada orang yang buta hati kerana ikut perasaan macam puak depa.Ya Allah janganlah hukum orang-orang yang kufur nikmat diatas apa yang telah Engkau berikan nikmat kepada mereka..Amiin.

Anonymous said...

nie mesti anak nik buta..tak tau bersyukur..apa sumbangan bapak dia kat negara dan orang2 islam kat negara ini...yang hanya ada hanyalah perpecahan umat islam kerana fatwa2 yang pelik2

Anonymous said...

Bapak nyanyok dan bodoh! Si anak baghal dan bengong! Ko tahu tak ko anak beranak dah perabis kan jutaan duit rakyat Kelantan atas nama Isle kepala bapak ko! Rakyat Kelantan terpaksa keluar Kelantan dan pegi negeri2 lain utk cari nafkah! Negeri berkebajikan kepala hotak ko sampai rakyat minum pun air kotor! Bangsat!!!

Anonymous said...

Ini dah masuk taraf gila ni. Kalau warna putih kata hitam, siang kata malam.

Bawah hidung dia jer bapak binatang yang melahirkan binatang macam dia buat banyak salah entah entah dah murtad dah kalau tak mengucap. Dia langsung tak perasan.

Nak berbual hal besar besar saja. Macam ayah dia juga di buai angan angan syaitan yang melampau.

Heret N.ajis tu dulu kalau kamu benar ikut Quran!

hitch said...

Kejayaan paling besar PAS kelantan yg xkan dpt disaingi oleh mana2 parti luar atau dlm negeri...Juara dlm pembiakan HIV 3 tahun berturut2....

Credit kepada bapak samdol sorg ni....iaitu yg baru naik pangkat Nabi Nik Aziz....

Anonymous said...

adat politik..pihak lawan akan canang kelemahan lawannya..bg sy dr mahathir seorg tokoh yg bnyk bawa kemajuan kp negara kita..pihak pembangkang juga harus akui hakikat tersebut

Anonymous said...

Panggil je siMamat ni Mat Butoh !Abis cherita.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI