TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, December 2, 2011

TERBELIAK MATA PEMBANGKANG BACA BERITA NI

Keanggotaan Umno mencecah 3,297,358 orang sehingga semalam, dengan Sabah mencatatkan bilangan tertinggi iaitu 487,447 orang.

Setiausaha agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata Bahagian Silan di Sabah mempunyai anggota teramai 44,440 orang, manakala Felda Air Tawar 2 di Kota Tinggi, Johor mempunyai anggota peringkat cawangan paling ramai iaitu 1,631 orang.


Ingatkan puak pencacai pembangkang tak kisah sangat dah dengan UMNO ni. Maklum le depa semua dah 200% yakin akan dapat menakluki Putrajaya. Rupanya tidak.

Bila mereka membaca berita di atas yang disiarkan oleh MalaysiaKini, maka berlumba-lumbalah pencacai pembangkang untuk menafikan angka tersebut. Macam-macam yang dia orang tulis, sampai ada yang mengaku dah jadi pencacai pembangkang tapi masih jadi ahli UMNO. Biar betul???

Kalau betul pun apa lah salahnya. Sekurang-kurangnya kita tahu bahawa dalam pembangkang tu penuh dengan puak-puak yang munafik, yang bermuka-muka. Orang yang munafik dan bermuka-muka ni tempat mereka memang layak sangat untuk duduk dalam kandang pembangkang.


Sekiranya ingin membaca lebih banyak lagi komen pencacai pembangkang tentang jumlah ahli UMNO, sila layari SINI.


4 comments:

njah50 said...

Pencaci pembangkang itu lupa asal usul mereka. Orang yang bersyukur tak akan membuat kenyataan seperti ini. Kalau orang Melayu tak mahu bersatu, sampai bila kah orang Melayu akan bertelagah sesama sendiri dengan perkara-perkara yang remeh.Orang Melayu bertelagah, bangsa lain bersatu dan memecahbelahkan lagi orang Melayu

Anonymous said...

Aku rasa dalam pembangkang ni yang berlambak pengundi hantu+ahli dah keluar tapi masih kira sebagai ahli nih...aku rasa dah lebih separuh dah keluar,bukan setakat ahli,penyokong pun dah keluar,cuma tinggal makhluk2 yang terlampau ingin nak menjahanamkan agama,bangsa dan negara je still dalam pembangkang.pengundi hantu ni jgn ckp la,sbb tu gila babi dorang beria nak pakai dakwat kekal...sebab boleh tipuuuuu...

Anonymous said...

bak kata najib razak, dia mahu org umno,bkn setakat ahli umno..umno harus bekerja lebih keras dan berhati-hati dgn taktik jahat pembangkang

anti bohmau said...

MRK DAH TERDESAK SGT DAH TU... MRK LEMAH DARI SEGI PENGHAYATAN ILMU, MENGUATKAN BANGSA & MENINGKATKAN SYIAR ISLAM...HATI MRK KELAM!!! MRK LUPA SIAPA DIRI MRK...ITU HAKIKAT YG MRK GAGAL SELAMI!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI