TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, January 11, 2012

BAHAYA!...KIT SIANG DAH MENCARUT




Bahaya, sangat bahaya. Lim Kit Siang betul-betul mencarut bila membicarakan soal demokrasi. Demokrasi Kit Siang ialah bila mereka menang besar. Bila mereka menang sikit, itu tanda tak baik untuk demokrasi dan kalau mereka kalah maka itu tanda tak ada demokrasi. Haramjadah punya pandangan!

Maka fahaman demokrasi inilah yang hendak ditanamkan kepada rakyat Malaysia. Maka sekiranya pada PRU nanti, puak-puak mereka kalah, maka mereka akan menyalak bahawa demokrasi tidak hidup di Malaysia, tetapi kalau mereka menang, maka mereka akan kata itu tanda adanya demokrasi di Malaysia. Bingai punya apek!

3 comments:

Anonymous said...

Tiada bandingan. cara demokrasi dia ala k.....s, mana nak sama dgn demokrasi kita.
Dia ni jauh tersimpang dari demokrasi bertamadun. Jgn buang masa dgn si bahalol ni. Tengok contoh didikan dia, anak dia Long Gone Emperor.

zethro said...

Lim Kit Sial ni ape yg dia tau pasal demokrasi sebenar? Dah dia pon dulu serpihan2 puak2 KOMUNIS yg patutnye kene hukum pancung je pasca darurat dulu tp sbb UMNO/BN mmg amalkan demokrasi bertamadun dan ihsan drp Raja2 Melayu, puak2 ni dpt menikmati kehidupan yg aman damai hingga Malaysia dpt mencapai tahap yg membanggakan kini. Tp skang puak2 ni dah naik lemak, sbb ada petualang bangsa yg menyokong puak2 ni. Siap la, nahasla kpd orang2 yg berpaling(drp kaumnya).

Anonymous said...

Kah kah... berapa lama dia ni nak hidup. Dah tua dah... tunggu masa nak mampuih. Bila mampuih nanti, pasti depa buka laluan untuk bagi peringatan terakhir, masa tu aku nak pi melawat dan nak ludah kat muka dia masa tengah stim dalam keranda. Hehehehe... tunggu... biar lambat asal dapat buat....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI