TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, January 6, 2012

BETULKAH PERHIMPUNAN 901 DIBENARKAN? ...UPDATE


Betul ke perhimpunan 'Bebaskan Anwar' pada 9 Jan ini mendapat kebenaran polis? Sehingga kini belum terdapat apa-apa kenyataan rasmi lagi dari pihak polis. yang ada cuma berita yang dipetik dari tweet Azmin aje. Bimbang juga Azmin hanya cuba cetuskan provokasi aje. Bapuk ni bukan boleh dipercayai sangat.

Kalau betul pihak PDRM memberikan kebenaran, maka ia menunjukkan satu petanda yang baik. Bukannya baik kepada Nuar, tetapi kepada kerajaan yang memerintah. Mengapa? Secara logiknya, polis hanya akan memberi kebenaran setelah hasil risikan mereka pasti bahawa jumlah yang datang nanti tidaklah sehebat yang dicanang oleh Nuar dan pencacainya. kalau ada pun, mungkin setakat dua tiga ribu 'ekor' manusia aje.

Pihak polis biasanya tidak akan termakan dengan janji-janji kemanan oleh pihak yang berhimpun. Bagaimanapun, kebenaran hanya akan diberi apabila pihak polis yakin mereka mampu menangani jumlah mereka yang datang berhimpun. Dalam kes ini, tentunya polis yakin bahawa yang datang nanti hanya sedikit sahaja dan secara tidak langsung kita semua dapat mengukur setakat mana sokongan yang diberikan rakyat terhadap Nuar The Guy....oppsss The Gay.


Update:-
Keluhan penyokong reformasi dari FB. Bukan kata nak pegi berhimpun, fliers jemputan pun bertaburan tidak dipedulikan orang! Itu petanda apa tu Nuar?



1 comment:

HHalem said...

Tuan:-)

Benarkan jika ada PERMIT..

Tak ada Permit...x benarkan maknanya.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI