TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, January 17, 2012

DEPA RAYA DAH....

Sebelum orang lain ucapkan, aku nak ucap dulu. Gong Xi Fa Chai kat Mamat dua orang ni. Punya berhajat sangat dengan undi China, sanggup pi beli baju raya! Agaknya depa dah terbayang bahawa undi Melayu dah tak lekat kat parti depa, tu yang cepat-cepat cuba nak pikat pengundi Cina. PRU nampaknya lambat lagi, aku nak tengok, bulan Februari ni ada Thaipusam, apa agaknya gimik mereka?

Aku nak kutuk lebih-lebih pun kat Mamat ni tak sampai hati, pasal dia orang ni aku tengok kira jauh lebih baik dari Tok Guru mereka. Cuma sebab mereka anak buah, maka terkesan le juga dengan sebab musibah yang dibuat oleh Tok Guru mereka. Cuma sempena Gong Xi Fa Cai ni, aku harap mamat ni gerakkan "Gerakan Tukar Tok Guru".




1 comment:

umat ikhlas said...

ha ha..ini org pun ada ka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI