TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, January 8, 2012

HIKMAH DI SEBALIK PEMECATAN HASAN ALI


Pemecatan Datuk Dr Hasan Ali rupanya ada hikmah yang besar. Perkara yang selama ini tidak kita nampak, akhirnya terserlah dengan berlakunya pemecatan Hasan Ali.

Rupanya puak-puak dalam Pakatan yang mengaku Melayu dan Islam tidak senang dengan gerakan Hasan Ali yang cuba membela orang-orang Islam yang dimurtadkan dan mereka melabel Hasan Ali sebagai anti-christian. Mereka boleh bersyukur dengan perkataan Alhamdulillah kerana telah tiada lagi orang yang memperjuang dan mempertahankan akidah umat Islam dari dipesongkan. Masyaallah.



7 comments:

Sudir said...

ini semua 'salah' UMNO..

Anonymous said...

Agak-agaknya sultan nak terima ke pemecatan hasan sebagai exco, aku rasa tak kot, dia akan menjadi bebas dengan jawatan exco, makin pening dap sebab kemungkinan tiap-tiap hari ada operasi mengganggu pusat hiburan dan sewaktu dengannya.

Anonymous said...

JOINT KELAB ZULKIFLI NORDIN......
LAGI GAH LAGI BERBALOI DALAM PERJUANGAN....
PERSETAN DGN KELUARGA SETAN DAN DAJAL TU....

Anonymous said...

teruskan berjuang demi prinsip "religion, race n royal"...x kira parti mana pn, moga hassan ali istiqimah dgn prinsip dia

Anonymous said...

Kalau dengan pemecatan Hassan Ali ini orang2 Melayu PKR dan PAS tak paham lagi maka memanglah mata dan hati mereka telah buta dan sesat.

Mr Paktam said...

satu kerugian besarrrr buat mana2 parti kehilangan pemimpin yg berkaliber mcm Hassan Ali.. bukan mudah nak jumpa pemimpin macamni,walau aku bukan ahli pas tapi aku respek hassan ali dgn pendirianya,
biar puak mana pun nak label dia anti kristian terpulang, kita bukan minta hak mereka,cuma kta mta mereka jgn kacau hak kita.. bahalol sja yg tak faham apa yg Hassan Ali buat tu utg kepentingan bersama..

Anonymous said...

Biarlah BULAN berbicara sendiri kata Khalid Beraheem berulangkali .

ARTIKEL HANGAT BULAN INI