TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, January 11, 2012

HOT...KHALID SAMAD TIBAI HASAN ALI

Pembodek nombor wahid di Selangor, Khalid Samad, melompat kegembiraan. Khalid Samad ni jarang sekali  menulis dengan cepat dalam website dia kalau dia tak benar-benar gembira.

Pada 9 Januari lepas, punya gembira si Khalid, dia tak kisah untuk mengaku dia silap selama ini kerana mengatakan bahawa sistem kehakiman Malaysia di bawah telunjuk BN. Siap ucapkan syabas sekali kepada Tuan Hakim. Agaknya lepas ni bila Tuan Hakim lepas dan bebaskan orang yang dituduh, Khalid akan ucapkan syabas dan tahniah juga.

Bila kegembiraan keterlaluan, maka kat bawah tulisannya, samada Khalid sedar atau tak, Khalid menibai Dr Hasan Ali. Hasan Ali dilabelkan sebagai 'tukang pura-pura' oleh Khalid. Apa yang aku nampak selama ni, Khalid yang lebih banyak pura-pura dari Hasan Ali.

Mungkin Khalid nak ambik hati Nuar Berahim. Mana tau kalau Pakatan menang nanti, Khalid nak juga jadi menteri macam abang dia. Kalau nak pikat bab lain, mungkin Nuar pun tak berselera tengok berbulu semacam aje dia ni.


2 comments:

Anonymous said...

Khalid gereja punca... bangsa lain di SElangor jadi biadap pada Islam dan Besar kepala!

HHalem said...

Hasan Tukang Pura2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI