TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 29, 2012

IDRIS AHMAD SOKONG HASAN ALI KE PERAK

Deris Ahmad susah hati bila Hasan Ali nak bertandang ke Bukit Gantang. Sanggup dia berhentikan kereta dan ambil gambar banner ceramah Hasan Ali. Pelik juga, Deris ni bukan mudah nak bagi promo percuma berkaitan ceramah orang lain dalam FB dia.


Tak tau le sama ada betul Deris susah hati, atau dia sokong Hasan Ali dan cuba mempromosikan kehadiran Hasan Ali dalam FB dia. Susah juga nak teka si Deris ni sebab selama ni survival politik dia dalam PAS hanya dengan satu ayat power aje....UMNO. Deris memang bijak untuk membuat ayat menggunakan perkataan UMNO ni, kerja UMNO, salah UMNO, UMNO suruh dan macam-macam lagi dan tak mustahil nanti bila kat pilihanraya nanti dia tersasul dan akan cakap sokong UMNO.

Dalam pada tu ada juga blog pencacai PAS mengingatkan penyokong PAS bahawa ceramah Hasan Ali tu bukan anjuran PAS. Tapi tu aku tak kisah le. Yang aku seronok tu ialah mengenai dakwaan dia ada orang PAS sampai pengsan hanya kerana nak dapatkan wang bantuan BR1M. Kah...kah...kah...Ingatkan orang PAS tak kebulur dengan bantuan yang kerajaan BN salurkan. Nampak sangat selama ni PAS tak jaga anak buah hinggakan untuk dapatkan bantuan yang disalurkan kerajaan BN sampai ada yang pengsan -kes berebut-rebut dan tak sabo le tu!

Dari Blog Sisi Bukit

1 comment:

Anonymous said...

ceramah untuk kebaikan apa salahnya walaupun di anjurkan oleh UMNO, kata 'ulamak' tapi mengapa hati penuh dengan negetif je, berburuk sangka sesama islam, cina walaupun kapir tapi mereka bersatu bila berkaitan benda yang baik, bukan macam kita orang islam ni, perangai macam bapak setan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI