TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, January 3, 2012

JANGAN BANTU KETAGIHAN MELAMPAU AZMIN DAN SAM KETOT



Dua ekor ni dah sampai ke tahap ketagihan melampau terhadap Nuar Berahim. Punya takutnya mereka Nuar ke dalam dan dengan itu tidak akan dapat melepaskan ketagihan mereka terhadap usik dan belai Nuar, sanggup mereka menghasut rakyat hingga mahu menggerakkan sehingga 100,000 orang untuk berkumpul di mahkamah pada 901 nanti.

Ketagihan mereka terhadap Nuar melebihi dari Kak Jijah. Kak Jijah masih nampak cool aje lagi. Mungkin berserah kepada takdir. Tapi yang dua ekor ni sudah tak mampu lagi untuk menyorokkan ketagihan mereka dan tanpa segan silu mengajak rakyat ramai membantu mereka.

Kalau diikut kepada target mereka dengan jumlah 100,000 orang, puak-puak pecacai PAS dan PKR ni biasanya tidak akan datang dengan percuma. Maka dianggarkan sekurang-kurangnya sejumlah RM10 juta mungkin akan dibelanjakan oleh dua ekor mat gian ni. Banyak jumlah tu. Sanggup mereka berhabis hanya untuk sesusuk tubuh bernama Nuar Berahim aje. Pihak berwajib harus menyiasat dari sumber mana tajaan tersebut datang. 

Kepada rakyat sekelian, janganlah sampai diperbodohkan oleh nafsu dua ekor manusia ni. Banyak kerja lain yang berfaedah untuk anak isteri yang boleh dibuat pada waktu itu. Biarkanlah undang-undang yang menentukan.



No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI