TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, January 9, 2012

KEPUTUSAN LIWAT II ANTI KLIMAKS

Biar le Izzah seronok.....
Keputusan penghakiman telah pun dibuat. Apakah selepas ini si Nurul anak Nuar akan masih mengatakan sistem kehakiman Malaysia tempang? Mungkin Nurul akan katakan yang tempang dah dimasukkan besi dan dah boleh jalan dengan betul. Tapi siapa yang memasukkan besi?

Sebenarnya keputusan pada hari ini, secara peribadi aku rasakan anti-klimaks. Umpama dapat liwat tapi tak pancut! Sebenarnya musuh-musuh kerajaan sangat berharapkan agar Nuar dipenjarakan. Rakan-rakan Nuar di luar juga sangat mengharapkan agar Nuar dipenjarakan. Tapi itu semua tak terjadi pada hari ini. Mereka mengharapkan dengan terpenjaranya Nuar, akan ada asas untuk mereka menghancurkan keamanan dan kemakmuran Malaysia. Musuh kerajaan Malaysia kehilangan punca seketika untuk masa ini.

Mungkinkah sistem kehakiman masih tempang? Mungkinkah adanya tekanan luar? Wallahuaklam. Apapun kalau dilihat dari pemberitaan luar, ada kewajarannya Nuar dilepaskan dari hukuman dunia ini. Kalau benar dia meliwat, mohon agar Allah dapat tunjukkan kebenarannya dengan siksaan dunia ketika dia masih hidup ini untuk tatapan rakyat Malaysia.

Dapatkah kita bayangkan kalau dia disabitkan kesalahan meliwat pada pagi tadi dengan tulisan dari berita-berita barat yang berbaur ancaman ini.



Apapun kepada rakyat Malaysia, ketahuilah, jauh dari pendengaran dan pembacaan rakyat Malaysia, Nuar tidak pernah melihat bahawa liwat ini sesuatu yang menjijikkan. Nuar tidak melihat undang-undang liwat sebagai sesuatu yang murni. Maka fikir-fikirkanlah.



2 comments:

Anonymous said...

Semoga Anwar dihidapi penyakit AIDS kerana kuat berzina dengan pelacor dan meliwat dengan jantan. Amiin.

Anonymous said...

Opocott !! terkezuuuutt papa tak bersalah...yeke papa tak bersalah...cam tak caye lak ehh !!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI