TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, January 9, 2012

NUAR BERAHIM TERPERANJAT! ...KENAPA?

Ingatkan aku aje yang terkejut dengan keputusan hakim membebaskan Nuar pagi tadi, rupanya Nuar Berahim lagi terkejut. Mengapa Nuar mesti terkejut?

Nuar terkejut kerana hanya dia yang tahu kesalahan yang dilakukannya. Oleh itu, menyedari kesalahannya, maka tentulah dia menjangkakan sesuatu yang berlainan dari keputusan pagi tadi. Terlepas dari hukuman tentulah amat mengejutkan. Kalau aku jadi Nuar, aku pun tentu terkejut, maklumlah bila buat salah dan terkantul, maka pasrah aje untuk menerima hukuman, tetiba orang lepaskan, tentu terkejut beruk!!!

5 comments:

Anonymous said...

Opocottttt !! aku tak bersalah..ehhh aku tak bersalah lerrrrr...ye!ye! aku aku tak jadik pi sungai buloh ye ye!

Anonymous said...

Sabau broo jangan cepat sorak mahkamah rayuan kan ada hakim cuma menyerlahkan prkara brkaitan DNA smata ( kalau dari segi alibi dan kredibel anwar tak boleh disoal jawab langsung tak dinyatakan dalam penghakiman....semua ada sebab tu..)kalau hakim jatuhkan hukum salah anwar akan kmukakan rayuan dan menangguhkan ks beribu kali lagi akan tetapi bila kes ini dibawa oleh pendakwa untuk rayuan kes ini smestinya tiada pnangguhan lagi masa tu kalau mahkamah rayuan mminta serahkan sempel DNA baru buku brtemu ruas..

Anonymous said...

klu kes dadah yg bawa hukuman gantung pun hakim boleh bebaskan...
inikan pula kes liwat suka sama suka....tunggu jerlah pihak pendakwaraya@AG buat rayuan...klu
mahkamah rayuan benarkan...tu yg anuwar risaukan...langkah dia terus tempang takleh jalan...tu yg terkejut!!!

jika rayuan di tolak..anuwar leh lah jadi PM paling veteren dan penuh isu moral!!!

cacamarba said...

anwar x salah pun salah,anwar salah pun salah..anwar nk mcm mana ni..gila x malu kemaruk jadi PM..

Anonymous said...

MAKA
TIDAK JADILAH
KEJADIAN RUSUHAN
SEPERTIMANA YANG DIRANCANGKAN
OLEH MEREKE-MEREKE YANG DUNGU ITU...
AMAN MALAYSIA...
KAN
KAN
KAN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI