TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, January 9, 2012

SEBAB NUAR, KORANG LUPA KAWAN

Korang semua ingat lagi tak sapa gambar kat sebelah tu? Kesian dia...korang semua macam melupakan dukacita yang sedang dia hadapi. Semua dok sibuk dengan Nuar Berahim aje.

Ingat tak janji Bro Khir kita yang nak tentukan hala tuju politiknya pada hari ini? Dah ada ke sesiapa yang bertanya? Jangan-jangan nanti sebab tengok Nuar terlepas, Bro Khir kita juga akan sarung baju PKR. Rakan-rakan di Selangor tu, jengok-jengok le kawan lama dan bertanyakan khabar. Walaupun disabitkan bersalah, tetapi kena ingat, kesalahan tersebut tidaklah sejijik kesalahan yang tak disabitkan pagi tadi dan dia masih lagi dalam proses rayuan.

Apapun diharapkan Bro Khir tidak akan menyarung baju PKR semasa menghadapi proses rayuannya nanti. Orang UMNO bukan tak sokong, cuma orang UMNO ni tak nak berperangai macam monyet sebagaimana puak Pakatan. Sokong dengan doa pun lebih afdal dari berguling di jalanraya. Mudah-mudahan dalam rayuan nanti, Bro Khir akan didapati tidak bersalah. Insyaallah.


2 comments:

Anonymous said...

Kalau buat rumah yg biase biase kan selamat...mcm umah aku.

Anonymous said...

Pengkhinat bangsa...inilah dia lupa daratan menyusahkan grass root rakyat patut tak payah bagi liputan lansung biar dia mati dengan bini dia yang sombong bongkak tu...dulu ahli umno tegur pun tak toleh ..sekarang...baik mati je atau cabut kulit muka tu..dasar pengkhinat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI