TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, January 9, 2012

JAMBU NUAR DIGANTUNG 3 SEMESTER


Adam Adli telah digantung 3 semester oleh pihak UPSI. Tak apa le, berkebetulan Nuar pun masih bebas, maka boleh le mintak kerja sementara jadi 'pembantu khas'.


Nampak gaya SMM mengajak mahasiswa untuk menjadi monyet lagi. Memang celaka dua tiga ekor ni! Orang suruh belajar, lain yang dibuatnya. Kalau dah tak puas hati dengan tempat belajar, berhenti dan cari aje tempat lain, jangan susahkan orang lain yang nak belajar. 

5 comments:

Anonymous said...

What to appeal? Waste of time lah. You deserve the punishment.

The rakyat subsidize your studies for you to study, ... not for you to become a demonstration hero and get suspended from studies.

Berani buat berani tanggunglah. So stupid and so idiotic lagi.

Anonymous said...

apa nk jdi dgn bdak ni...sah2 blajar xikhlas dgn xsmayang ni...kene rogol dgn anwar bru tau kot...dok kutuk polis jer tau...kata xtakut klau kene tembak konon...kene cubit dgn cikgu pon nangis mengalahkan bayi...klau mati syahid takper gak...dunia nk kiamat dh nak buat camner?

Anonymous said...

masa Anwar sedang jadi hero politik wang dlm UMNO dalam tahun 1996/97, budak ini baru berumur brapa?...10 tahun?...

Anonymous said...

Lupakah dia pada lampiran Akujanji yang telah dia tandatangani sebelum dia masuk UPSI dulu. Dalam tu ada nyatakan tentang larangan mencemar nama baik universiti walau dengan apa jua tindakan pun. Saya rasa semua ni ada dalam simpanan rekod UPSI & penuntut.

Kalau lembu dipegang pada talinya, manusia pula dipegang pada janjinya. Jadi saya musykil, dia ni kategori yang mana satu??

p/s: tak rela generasi akan datang berguru dengan manusia biadap. lingkup habih satu generasi.

-Tabibqalbu-
Pelajar, tahun akhir Fakulti Perubatan IMU.

Anonymous said...

terajang keluar aje...gantung gitu buat hapenyerr???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI