TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 22, 2012

MAHFUZ....MAHFUZ....BOLEH MAMPUS!

Kalau bab merapu ni, memang serah aje kat Mahfuz. Dia memang handal merapu. Bab cari salah dan silap orang, Mahfuz memang handal. Macam langau, tak payah jemput, tak payah beritahu, pantang berbau, sendiri dia datang.

Banyak-banyak Mahfuz merapu, aku nak tegur sikit le apa yang dia merapu dalam Harakah hari ni.


Kejadah apa la ko ni Mahfuz oiii. Orang punya dermapun ko nak pertikaikan. Banyak benda lain lagi yang boleh engkau merapu. Orang buat baik, biar le dia. 

Yang ko sibuk-sibuk dengan orang punya derma, nak juga aku tanya, selama ni PAS kutip derma kat hampir setiap ceramah dan hampir setiap pelusok negara, ada Rosmah tanya ko. Berapa juta dah dapat? Mana pegi duit derma tu semua? Pernah audit tak? Itu baru cite duit derma. Belum lagi cite duit borang tanah untuk generasi kedua Felda lagi. Cuba ko jawab! Berapa juta-juta-juta dah PAS tibai duit rakyat? 

1 comment:

Anonymous said...

Ahli politik yang dah tak ada modal, begitulah rupanya. Kerjanya hanya mencari kelemahan atau kesilapan orang lain. Selama ini apa hasil atau sumbangan dia kepada rakyat?

Tak baik mengata orang kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI