TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, January 23, 2012

MUSLIMAT PAS DAH PHOBIA DENGAN UMNO

Tiba-tiba aje muslimat PAS menjadi ketakutan yang amat sangat dengan UMNO, sampaikan nak berkawan dalam FB pun takut. Sekarang ni mereka sibuk mengenal pasti mana-mana kawan FB mereka yang UMNO untuk dibuang.


Nampaknya muslimat PAS terus le akan terjun dengan labu-labunya. Bila dah tak de kengkawan dari UMNO, maka tak de le lagi yang akan menegur mereka dalam FB, yang ada semua yang mengiakan sahaja. 

Mana-mana orang UMNO yang cuba-cuba nak bermesra-mesra dengan orang PAS tu, teruskan mencuba. Kita UMNO tak takut dengan PAS. Kita jangan buang mereka. Kita pujuk, kita cumbu, kita rayu mereka biar sampai terkulai kat UMNO. Tapi dengan  Aiman jangan!....dia tu cemburu kuat!!!

7 comments:

Anonymous said...

Ada sesiapa yang SELERA nak Rogol bila tenguk muka dia yang HODOH tu tak? Uwekkks.....

Anonymous said...

Mengikut 'fatwa' PAS dari wali selipar, mereka hanya layak bersahabat dan bercumbu mesra dgn setan dan kafir harbi. Manusia tak pandanglah, apalagi org UMNO.

Anonymous said...

Mengapa betina PAS ni muka buruk-buruk belaka hahhh... bagi free pun tak nak.

Anonymous said...

Eish3x apela korang ni!?! Buruk2 pun tetap pompuan...klau suruh pilih, baik aku pilih dia drp aku pilih store kunyit!

Anonymous said...

Uweek. muka dah la buruk tambah lagi perangai pun buruk. Nak dekat pun rasa nak muntah

Anonymous said...

Alhamdulillah xde org nk rogol dia.. buat apa bersahabat kalau sahabat hanya nk menjatuhkan dan merosakkan kita..

Anonymous said...

Aku sebagai puteri umno, malu bila baca blog ni.. sebab menampakkan kebodohan dan keburukkan perangai org umno.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI