TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, January 28, 2012

NI DIA LAWAN DEBAT NUAR - TAPI BUKAN NAJIB


Sibuk sangat puak Pakatan dengan isu debat Nuar dengan Najib. Nuar boleh le layan debat dan ceramah ni. Najib banyak kerja yang perlu dibuat untuk memuaskan hati berjuta rakyat Malaysia dari melayan nafsu Nuar. Memang wajar DS Najib tak layan pelawaan Nuar tu.

Apa yang nak didebatkan? Nuar sendiri pun banyak isu yang tak dapat dia terangkan dengan jelas kepada rakyat. Tak payah pergi jauh-jauh, bab isu peribadi dia sendiri pun tak terdebatkan oleh dia, macam mana nak debat isu negara. 

Tak perlu le nak cabar-mencabar. Dulu orang cabar dia setakat bersumpah aje, pun takut dia nak sahut. Akhirnya rakyat nampak dan faham bahawa "sesumpah" memang tak boleh bersumpah, ada pantang larangnya.

Tapi kalau Nuar gila sangat nak berdebat, aku syorkan Nuar berdebat aje dengan orang kat bawah ni. Aku rasa orang ni gerenti tak tolak punya, sebab orang ni pun banyak kali cabar Nuar, tapi Nuar buat macam tak de buah aje.... Aku rasa korang pun setuju kalau Nuar debat dengan orang ni, iaitu.....
-
-
-
-
-


3 comments:

Anonymous said...

Kecut lak telor lembik si Nuar ni.

shah said...

setuju anwar berdebat dengan papa gomo..
tapi anwar berani ke?

Anonymous said...

Ada lagi orang yang Nuar patut berdebat iaitu :

1. Eskay
2. Ummi Hafilda
3. Nallakaruppan
4. Zul Nordin
5. Ezam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI