TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 15, 2012

NI SIAPA RAYU SIAPA SEBENARNYA

Kalau korang rajin membaca sejak akhir-akhir ni bermacam jenis pangkat dan jawatan manusia(baca jembalang) dalam PAS berkata seolah-olah mengingatkan kepada Hasan Ali bahawa dia boleh merayu terhadap keputusan memecatnya dari PAS.

Kalau melihat kepada senario tersebut, aku pun pening, sebenarnya sekarang ni siapa yang rayu siapa. Cuma setakat ni aku masih tak terdengar yang Hasan Ali kebulor nak mengadap jembalang-jembalang PAS mintak diterima semula. Yang sibuk sekarang ni ialah dari PAS yang sibuk ingatkan Hasan Ali ada 30 hari untuk merayu. Jembalang-jembalang PAS sekarang ni macam berharap sangat kat Hasan Ali agar merayu. Tu le...masa nak ceraikan orang tak beringat, senang-senang bagi talak. Cuba dulu bagi amaran ke, gantung dulu ke.... tak da le meroyan gila talak macam sekarang.

1 comment:

Anonymous said...

Tujuan PAS sekadar nak turun kan Hassan Ali dari exco je..supaya mereka senang berdondang sayang dan berdandut dengan botol2 beer dan Chinadoll....tiada penjawat biro Agama yang akan serbu..

Sikap cuba berselindung dibalik lalang PAS tu tak yah kita sampai tertipu,saperti mana mereka mengadaikan Islam utk kuasa mereka.

Hampeh...dan terus hampeh....TERUS mengejar SYURGA DAJJAL.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI