TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, January 5, 2012

PUAK PAKATAN BENCI POLIS

Apa akan terjadi kepada keselamatan negara agaknya sekiranya puak Pakatan yang memerintah? Ini merupakan suatu isu serius yang perlu diambil berat oleh rakyat sekalian.


Rupanya tindakan polis yang cuba untk mengekalkan keamanan negara tidak diterima dengan baik oleh puak Pakatan, malah ditanamkan dalam diri mereka rasa dendam dan ingin membalas dendam.

Niat mereka sekiranya memenangi pilihanraya dan berjaya memegang tampuk kuasa ialah untuk membalas dendam terhadap para penguatkuasa undang-undang. Inikah sikap seorang pemimpin? Golongan yang sebeginikah yang ingin kita angkat menjadi pemimpin?

Menang dan berkuasa puak Pakatan, maka ramailah anggota polis yang akan terpenjara dan bebaslah rakyat untuk menggunakan hukum sendiri kerana pihak penguatkuasa undang-undang akan takut untuk bertindak. 

Mereka semua berjuang bukanlah untuk membela nasib rakyat, tetapi semuanya mengejar kuasa demi untuk mencapai hasrat nafsu untuk membalas dendam! Masyaallah...

4 comments:

Anonymous said...

TAK ADA APA YG NAK DIHERANKAN DGN PEMIMPIN2 PAS NI.

SEMUA SUDAH SAH TERPESONG DARI MATLAMAT HIDUP DAN KEHIDUPAN DIDUNIA DAN DIAKHIRAT!

HANYA KERANA TERLALU INGIN BERKUASA DIDUNIA, PRINSIP2 HIDUP DAN PEGANGAN AGAMA PUN BOLEH DILACUR DAN DIGADAIKAN.

SEDIKIT DEMI SEDIKIT TUHAN TELAH MENUNJUKKAN SIAPA MEREKA2 INI SEBENARNYA, KERANA ITU MEREKA TIDAK MERASA MALU DAN BERSALAH SEDIKIT PUN.

mie said...

salamz
mereka ingin menguatkuasakan undang undang rimba.
beraja dimata bersultan dihati.
mereka lupa yg orang lain pun punya HAK.
moga mereka diberi hidayah dan mendapat rahmat Allah..

mie

Anonymous said...

hebat sgguh fitnah yg diorg lempar pd polis2 yg bertugas mlm tu..padahal klu diperhatikan kt video2 yg diupload sdri oleh bdk2 tu, sy x nmpk plak polis pukul diorg..bbdk tu yg bnyk provok polis...

Anonymous said...

901 nie suruh army jer turun polis tak yah turun ....

ARTIKEL HANGAT BULAN INI