TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, January 2, 2012

SIAL DAP -KATA POLIS MENGGANAS

DAP memang sial. DAP memang suka kepada keadaan kucar-kacir dan huru-hara. DAP memang tak tahu berterima kasih kepada pihak PDRM yang bertungkus lumus untuk menjaga dan memastikan ketenteraman awam terpelihara.

Ada ke patut DAP kata polis mengganas? Apa bebudak gila yang nak robohkan pintu UPSI tu tak mengganas? UPSI tu bukan mak bapak budak tu yang punya. Aku ingat lain kali kalau harta benda DAP ingin diusik dan dirosakkan oleh orang lain, polis jangan campur tangan, nanti polis dikatakan mengganas.

Autonomi kampus kejadah apa yang DAP cakap? Polis masukpun tidak ke dalam kawasan UPSI. Semua kejadian berlaku di luar pagar UPSI. 

Kepada semua anggota PDRM, jasa tuan/puan semua sangat-sangat disanjung oleh kami rakyat yang bertamadun. Kami tahu, apa yang terpaksa pihak PDRM buat hanyalah untuk memastikan keamanan terpelihara. Selepas dari ini, sekiranya berlaku sesuatu terhadap harta atau individu DAP, harap jangan tuan/puan hiraukan kerana bimbang nanti pihak tuan/puan akan dituduh mengganas.

3 comments:

HHalem said...

Sialan goblok Bapak DAP..

akuniracist said...

Lancau DAP.....nanti lu punya family kena rogol lu cari polis juga.Lu punya rumah orang rompak cari polis jugak......Polis hanya menjalankan tanggungjawab dan mengekang mahasiswa bodoh yang tiba2 jadi gila babi.....

Anonymous said...

wahhh...cantek ayat dia.. "polis mengganas"..polis dh bg warning, sblum tu dh bg peluang kt bbdk tu bercakap pastu sruh diorg bersurai..aku bukan nk rasis tp tgk la yg demo sume bbdk melayu..DAP x bg bbdk die demo..tp duk hasut bbdk melayu yg p demo..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI