TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, February 28, 2012

KALAU EKOR BERGELUMANG TAHI, JANGAN LE BERKOKOK


Kalau cerita pasal ayam kat atas ni, rasanya ayam jantan tu memang jantan. Tak kisah le macam mana dia dapat, samada dia ngurat, dia mengendeng atau di kejarnya ayam betina tu, lepas menibai tetap mengepak dan berkokok. 

Tapi bagusnya ayam jantan tu, dia tak salahkan yang lain. Kokoknya tetap berbunyi "aku buatttt". Tak macam puak Pakatan kat Malaysia ni, tak seberani ayam jantan tu, bila dah kantoi, tetap UMNO yang disalahkan. Bermacam helah dibuatnya.


Apa pun, memang wajar UMNO memainkan isu salah laku orang-orang yang ingin menjadi pemimpin. Ini untuk memberi kesedaran kepada rakyat tentang siapa pemimpin mereka. Ini bukannya permainan politik. Ini menunjukkan UMNO memang tak dapat terima perlakuan khalwat, lebih-lebih lagi dengan isteri orang walaupun ianya mungkin biasa bagi puak Pakatan. Apa yang penting, bila dah kantoi tu, cari le jalan yang lebih bermaruah untuk membersihkan nama, bukannya dengan menyalahkan pihak lain.

1 comment:

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI