TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, February 4, 2012

KESIAN DERIH AHMAD, SAPA BOLEH TULUNG?


Kesian aku nengok Derih ni. Apa agaknya PAS tak bantu dia ke? Kalau tengok hieraki dalam PAS, hebat juga dia ni. Rasanya  dah tak patut lagi mengharap pada duit BR1M. Takkan begitu punya banyak ceramah, PAS cuma kasi makan dengan duit minyak aje? Melampau.


Apa Pok Nik, Hadi Awang, Mat Sabu malah Nuar yang kaya raya tu tak malu ke bila Derih mengeluh belum dapat BR1M lagi. Kesian, bukannya apa, mungkin dia nak bayar roadtax kereta. Aku ingatkan orang PAS tak kebulor dan tak berharap dengan BR1M ni.

1 comment:

Anonymous said...

Haik... duit derma ceramah pun tak mampu nk tampung insuran kereta Derih ni ke?? Ade berapa kereta si Ketua Penerangan hamPAS Pusat ni??? Yang pakai bwk ke kampung2 ade satu je kot, yg simpan dalam garaj mungkin lebih dari tu... macam Timb. Pesuruhjaya PAS Johor, patut la tak cukup nk bayar insuran...... MEMANG KESIAN...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI