TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, February 14, 2012

PAS MERAUNG KITAB JINGGAY DIHINA

Sensitif betul puak pakatan bila kitab Jinggay mereka dibakul sampahkan. Meraung dan meroyan mereka bila Mat Maslan tak hormati kitab Jingay mereka.

Kalau boleh mereka mahu kitab Jinggay mereka dijulang setinggi-tingginya masa pesta Chingay. Dijaga betul-betul agar tidak jatuh sebagaimana peserta Chingay mengimbangi galah mereka.

Taksub betul puak ni dengan kitab Jinggay mereka. Agaknya kalau mereka ada kuasa, mereka yang menghina kitab Jinggay ni tentunya akan ditahan.





1 comment:

Anonymous said...

Aiman Athirah tu yang terjerit2 menyanyi lagu gospel gereja masa perhimpunan 901 dulu ke??? Komen dia dalam meloyakini macam taik je. Nak suruh berdialog sebab buku Jinggay di bakulsampahkan....

Yang akhbar Utusan, Berita Harian dan Star dulu ditanam oleh pimpinan haprak hamPAS takde pulak suara sumbang mambang ni keluarkan. O ye, masa tu Aiman gospel ni masih berhingus, tak tahu ape2. Main ikut je ape pimpinan hamPAS buat, tanam akhbar pun mereka ikut je. Bukannya reti ape2 pun...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI