TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, March 7, 2012

17 AJE LAN?


Tak kan 17 kerusi aje Lan yang PAS yakin boleh menang. Johor ada 56 kerusi DUN. Kalau setakat keyakinan baru 17 kerusi, jangan le heboh-heboh nak namakan bakal MB Johor PAS. Kesian kat Din Pudu. Tidur pun dah termimpi-mimpi angkat sumpah jawatan MB Johor.

Kalau Mazlan Aliman yakin PAS boleh dapat 17 kerusi, aku percaya. Kalau lebih, bukan kurang ya, kalau lebih pun lebih sikit le. Semua kerusi DUN tu Mazlan boleh dapat kat PASTI sebelah rumah dia. 17 kerusi Duduk Untuk Ngaji.

Patut Din Pudu kena gasak Mazlan Aliman cukup-cukup sampai Mazlan berani cakap sekurang-kurangnya 44 kerusi. Baru ngam nak jadi MB Johor. Tapi kalau Din gasak dia cukup-cukup pun, kalau letak Mazlan Aliman kat Parlimen Tenggara atau DUN Pasir Raja atau DUN Panti pun Mazlan tak boleh menang, terutamanya undi dari warga peneroka Felda. 

Dia orang hampa Lan....dek perangai ko,  kempunan dia orang nak dapat durian runtuh. Ko pegi tanya Maybank Tenggara, ada warga peneroka sampai pengsan nak bukak akaun nak terima durian runtuh. Tiba-tiba ko bawak sangkak!

2 comments:

Anonymous said...

Masa PRN Sarawak dulu, puak2 hamPAS dengan penuh yakin (baca kencing) kata boleh tawan 5 DUN kerana semakin ramai yang hadir ke ceramah2 anjuran mereka semasa waktu kempen atau sebelumnya. Tapi ape keputusan yang hamPAS dapat semasa PRN Sarawak tu??? Jawapannya TELUR AYAM..!!!!

Kah kah kah kah kah kah kah... sembang je lebat. Boleh jadi MB dalam mimpi, itupun sebab kene buang dari negeri Kelantan....

Anonymous said...

pas ni kuat berangan bro....hehehe

org ramai dah tau nuar kaki liwat dan kaki zina...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI