TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, March 7, 2012

MESYUARAT MENGUASAI NUSAJAYA KAT BANGSAL

Besar cita-cita Mazlan Aliman. PRU 13 - NUSAJAYA MILIK PR. Tu tentu dah ada cita-cita nak jadi MB Johor tu. Yang Mazlan Aliman tak tahu ialah selama ni dia bergerak atas nama ANAK, cuma dia aje yang syiok sendiri. Dia tak sedar entah berapa banyak sumpah seranah dari peneroka Felda yang berang dengan tindakannya menghalang kerajaan dari terus dengan usaha untuk memajukan lagi peneroka dan generasi Felda, sedangkan dia bukannya peneroka.

Gambar yang Mazlan pos ke wall FBnya tu mungkin juak-juak PAS sedang mesyuarat angan-angan untuk ke Nusajaya. Korang teliti kat gambar yang besar kat bawah ni, macam mana nak ke Nusajaya dan tolong rakyat, kalau situasi mesyuarat PIBG lebih selesa dari mesyuarat PAS? Nasib baik Mazlan tak ikut jejak Nizar Gendang buat mesyuarat bawah pokok. Tak kisah le mesyuarat kat bangsal tepi rumah, sebab nak buat dalam rumah, orang PAS ni dia sama dia pun tak berapa nak percaya, maklum le masing-masing semuanya ada bini. Kesian...rupanya PAS ni dhaif sangat. Patut le bila dapat berkuasa aje, masing-masing berebut dan bertengkar pasal projek, bertengkar pasal jawatan, sebab masa tu le nak merasa senang.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI