TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, March 7, 2012

2 EXCO KEDAH SAHKAN PHAROLRAZI TEMBERANG

2 Exco Kedah telah menafikan tuduhan Phahrolrazi sepertimana yang disiarkan oleh MalaysiaKini semalam.  Rupanya kat Kedah, tak ada pun projek yang bernilai RM600 juta yang didakwa oleh Phahrolrazi tu. Kalau adapun projek jalan, hanya setakat RM60 juta aje. Sah...Phahrolrazi temberang dan nampaknya benarlah yang dia cuba nak mengheret UMNO untuk mewajarkan dia memegang semula jawatan Exco tu.

Bila 2 Exco tu dah bersuara dan tak menyebelahinya, tentu nanti Phahrolrazi akan tuduh pulak 2 Exco tu dibayar oleh UMNO dan akan mintak Azizan pecat pulak 2 Exco tu. Nanti kalau Azizan tak pecat, Azizan pulak akan dituduh sekongkol dengan UMNO. Begitulah seterusnya politik PAS, UMNO sentiasa dekat dihati mereka. Sebenarnya mereka semua ni "benci tapi rindu" kat UMNO.

Klik sumber

5 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Sebenarnya mereka marah sebab projek tu masuk kocek mereka sendiri... Banyak tu Bro kalau bukan 600, 60 pun jadilah Bro... JUTA tu... Macam ni kira bila mahu abis dah.....?

ajai62 said...

Sori Bro... Projek tak masuk kocek mereka...

Anonymous said...

Kalau tak ada UMNO, PAS tak bvoleh hidup. UMNO adalah nyawa dan jasad PAS....

Anonymous said...

Sape la yang dok gatai tulis RM600 juta tu??? Bukan agensi lidah setan yang mereka war-warkan selama ini terlalu bagus dan terlalu telus tu ka???

O lupe, semua ni salah UMNO jugak la...

Kah kah kah kah.... ingatkan dah laung Islam takde gaduh2 pasal duniawi, rupe lagi teruk...

usin said...

SAH!!! umno adalah nyawa kpd pas. tanpa umno, pas akan lupus. asal ada isu, umno akan dijadikan kambing hitam supaya pas terus bernyawa. so, say thanks to umno. org pas wajib benarkan umno terus segar agar pas turut bernyawa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI