TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, April 11, 2012

ALANGKAH SIALNYA MENYAMAKAN HIMPUNAN BERSIH DENGAN HARI POLIS


Alangkah sialnya bila membuat perbandingan dengan Sambutan Hari Polis ke 205 di Dataran Merdeka untuk mewajarkan BERSIH 3.0 juga boleh menggunakannya.

Mengapa Hari polis dijadikan contoh? Apa provokasi betina sial ni nak buat? Tak perlu nak kaitkan dengan sejarah perjuangan menuntut kemerdekaan di Tanah Melayu ini kerana silap-silap datuk  nenek dia dahulu lari ke Malaysia sebab nak mengelak dari perjuangan mencapai kemerdekaan India yang sentiasa berdarah.

Tapi lagi le sialnya, kenapa begitu ramai Melayu dan Islam boleh terpengaruh dengan Majusi sekor ni. Kenapa Lebai PAS pun boleh buta hati dengan tipu muslihat si kafir yang mahukan Islam berpecah? Mengapa Lebai pun sanggup berimamkan betina kafir? Aku makin keliru.....




7 comments:

Anonymous said...

Sesuatu perlu di buat. Wahai Hishamudin, kami dah tak tahan dgn pariah ni.

Anonymous said...

Belum lagi dapat memerintah Malaysia PR dah menunjukkan sikap degil dan angkuh, kalau(lah) jadi pemerintah rasanya alamat rakyat merasalah demokrasi ala-pakatan (haram) = REJIM KUKU BESI.

Perlukah kerajaan merasa takut dan tunduk kpd kehendak PARIA BETINA MUSIBAT ini?

Anonymous said...

jgn tggu saat akhir..tendah jer pariah nie

Anonymous said...

kerismudin mana ada telor nak amik tindakan... paling bangsat pun dia kata 'saya bg amaran keras dan tak teragak2 akan mengambil tindakan sewajarnya mengikut undang2 yg sedia ada di negara itu'...
itu aje la kerismudin leh buat pun...
puuiiiiii...!!

Anonymous said...

Polis akan datang akan jadi jaga di kedai mas atau bank..No power..wjib ingat rakyat akan salahkan kerajaan jugak. Itu kehendak mereka. Najib jgn mudah lupa itu perangkap yg paklah samdol kena. Ikut telujuk , bila semangat Polis lebur Jenayah meningkat Polis tak dapat kawal, Pakatan salahkan paklah tak leh kawal jenayah. Menteri KDN lebihkan undi dan jawatan dari hati Polis atau rakyat. Ingat malaysai hancur dia akan jadi menteri, Dia akan jadi Pembangkang lapar..padan muka.

Anonymous said...

Mana sudah Menteri KDN ni...?
Tidur ka?
Kalau tidur letak jawatan.
Ada ramai lagi yang lenih berkalibar.
Jangan jadi menteri pondan.
Jangan biar hindu paria@sundal bermaharaja lela mengatur undang2 negara.
Buat bangsa melayu beragam islam"Takutkanlah Allah.Kembalilah kejalan yang benar.Peliharalah negara yang berdaulat ini.Jangan ikut telunjukkan siTua janggut Putih yang tak ingat kubur dan sebilangan melayu bangsat"

Anonymous said...

tangkap jer si ambigagak...pastu rendam dalam tangki septik...kemudian kasik samad shit bersihkan 3.0 kali...kehkehkeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI