TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, April 12, 2012

ARAK MURAH JIKA PAKATAN MEMERINTAH?

"Apek...nanti lepas minum, makan limau, kasi cuci, baru tak la mabuk....ayyaaa...apek jangan lupa kasi undi sama saya ok". Agaknya gitu le gaya si Suhaizan ni nak mintak undi. Dah tak kira tempat lagi. Apek tengah minum arak pun ditagihnya undi. Ini gambar yang nampak, silap-silap orang tengah mengeliat dengan China Doll kat rumat urut pun dia mintak undi.



Eh...ehhh, Suhaizan tak belanja ke apek-apek tu minum? Nak jadi YB kena le pemurah sikit. Tak ke gitu? Biasanya bakal-bakal YB PAS ni, kalau masuk kedai kopi bila dah dekat dengan PRU ni, siapa pun, tak kira kenal ke tidak, dia akan belanja.

Mungkin bila dah nak beredar sekali lagi dia ingatkan; "Apek, jangan lupa tau kasi undi sama kita. Kalau itu Pakatan menang busat, itu air pun manyak murah nanti. Kita ada kilang maa, kat Selangor".



1 comment:

Anonymous said...

sekarang di Malayasia tidak terdapat sedikit pun arak yg di jual secara haram kerana semuanya halal,kasino halal,empat nombor ekor serta sports toto dan loteri pun halal kerana semuanya berlesen.Mungkin apabila pembangkang menang semua perkara tersebut akan di jual secara haram.....kerana lesen telah di tarik dan cukai tak dikenakan olih itu harganya akan menjadi murah tanpa cukai......Jadi di Malaysia ni kita tak dapat bezakan yang mana halal dan yg mana haramnya??????? ( undang undang dan ugama.....)cuba tanya bijak pandai kedudukan yang sebenarnya.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI