TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, April 11, 2012

CALON PRU13 PAS P142 LABIS DAN N5 TENANG DIKENAL PASTI


Korang kenal tak dua orang yang dibulatkan tu? Haa...itu le dia bakal-bakal calon PAS untuk PRU13 nanti. Sorang jadi calon P142 Labis dan sorang lagi mencuba nasib sekali lagi untuk kerusi N5 Tenang. 

Bagus le tu, kalau kedua-duanya memang dah tak berminat nak jadi cikgu, kan elok dua-dua sekali letak jawatan dan bertanding. Kalau ada rezeki dua-dua menang, senang orang Tenang nak jumpa YB sebab duduk satu rumah. Lagipun masa gambar ni diambil ialah pada hari Isnin, 9 April 2012, hari sekolah tu, tapi cikgu cuti dan mengajar di parlimen.

Tapi kalau tengok muka Cikgu Maarof tu, dia macam tak minat aje nak bertanding. Nak masuk politik kena tahan dengan tekanan. Takut pulak nanti terlebih tension, asyik kena jumpa doktor aje. Rasanya dia cuma kurang percaya kalau lepaskan orang rumah dia pergi jumpa lebai-lebai PAS seorang diri, tu yang dia temankan tu. Tengok aje matanya tu, tajam memandang, takut-takut kalau tersasul tangan ke kiri atau ke kanan.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI