TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, April 28, 2012

DUDUK BERSIH....BEST KOT?

Dengar khabarnya, malam ni aje dah beribu-ribu orang yang berkumpul kat KL nak DUDUK BERSIH. Ada sesuatu yang best kot yang menyebabkan depa sanggup mengharung apa juga dugaan untuk DUDUK BERSIH ni.

Aku yang jauh kat Johor ni tak berpeluang le nak tengok apa yang best tu. Cuma mungkin kengkawan kat KL boleh bagi input sikit. Apakah yang datang DUDUK BERSIH tu begini rupa duduknya.


Kalau macam ni duduknya, patutpun Lebai PAS ramai yang datang, atau kengkawan tengok yang DUDUK BANTAH tu macam yang kat bawah ni;



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI