TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, April 30, 2012

IKUT SUNNAH AMBIGA

Ambiga memang handal dan tinggi ilmu pukaunya. Apa tidaknya? Yang menggelar diri mereka Tok Guru, punnn dah mengikut sunnah Ambiga dengan memakai pakaian kuning.

Maka tak hairan le kalau berpuluh ribu lagi yang boleh terpedaya, lebih-lebih lagi mereka yang masuk PAS kebanyakkan adalah orang-orang jahil yang dulunya dah banyak buat dosa dan kesalahan yang kononnya dengan menjadi ahli PAS dapat mencuci dosa yang lalu.

Nasib baik bodoh-bodoh ni tak mati masa BERSIH 3 tu, kalau tak silap-silap kain kapan juga berwarna kuning!




7 comments:

Fencesitter said...

Lawak ..lawak lah orang tua ni...... Ada ker dia boleh halalkan demonstrasi pulak.... Hahahahahaa..... Badut kelantan.....

Anonymous said...

dua dua mcm tok pek kong..

Anonymous said...

Boleh khusyuk ke sembahyang dgn pakai ikat kepala kuning tu? Otak dah kuning dah tu!

Entah2 mintak doa hendak kawin dgn Ambiga disampaikan. Ikut hukum mazhab PKR kawin lain2 agama digalakkan, lagi pun apa ada hal, Pok Nik boleh hapuskan dosa.

Anonymous said...

siapa jamin orang tua ni masuk syurga...

Anonymous said...

KEMBALI KE JALAN ALLAH ! Mari lah sama-sama kita kembali ke jalan yang di redhai Allah. Tinggal PAS. Ingat lah ! Terpesong akidah, runtuhlah segala ibadah, dan rosaklah akhlak.

Anonymous said...

BERSIH sebenarnya berada dalam naungan panji-panji dajjal. berada dalam naungan panji-panji dajjal bererti bermusuh dengan ALLAH.

Anonymous said...

BERSIH sebenarnya berada dalam naungan panji-panji dajjal laknatullah. ramai yang telah terpesong akidah. terpesong akidah, runtuhlah segala ibadah, dan rosaklah akhlak. berada di bawah naungan panji-panji dajjal bererti bermusuh dengan ALLAH.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI