TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, April 23, 2012

ORANG SEWEL RASMI PROGRAM "ANAK"


Punya semangat si Kadiag nak merasmikan majlis setelah sekian lama tak berpeluang, maka diabadikannya dengan baju 3 warna untuk melambangkan otaknya yang dah tiga suku. Kalau Kadiag datang merasmikan program dengan berpakaian begini kat Felda, aku ingat ada Mak Cik yang berguling ketawa...dah macam baju baby aje. Nasib baik Konvesyen Halatuju Felda yang dirasmikannya itu diadakan di Dewan Serbaguna, Universiti Industri Selangor. Kalau buat di dalam kawasan Felda, rasanya nak cari 50 orang yang datangpun susah. Bagus le kalau penggeraknya si Mazlan Aliman dah tahu bahawa orang Felda dah tak suka, maka yang datang meramaikan tu silap-silap tak pernah tengok macam mana rupa pokok dan buah sawit.

Kalau korang tengok si Kadiag ni, dengan tangan menyelok poket, korang rasa macam apa?



6 comments:

KADOK said...

AKU SUKA RAMBUTNYA ....LEBAT DAN CANTIK....MINYAK APA DIA PAKAI?

ado363 said...

Minyak kelapa sawit...apalagi

Anonymous said...

Demokrasi dah terbukti...lebih 89% dah menyokong KPF pemegagang utama dlm FGVH...org-org sewel saja yang menentang.Kadiq & Mazlan dah bangkarap sokongan..1 Malaysia dah tahu...he..he..he..

Anonymous said...

Sdr Tenggara is Southeast Asia...apa dah jadi kat Johor semua orang Johor dah sewel ke sehingga tak ada orang yang muda/berwibawa/ yang akan ganti Ghani Othman..yang si Ghani ni pun tak lah cukup2 lah 3 terms jadi MB Zapin...cukup2 lah jadi sewel..

Anonymous said...

Anon 12.04pm....klu ko bukan org johor jgn nk sibuk pasal johor..org johor tau apa nk buat. Apa dengan ko sibuk ni ko boleh jd MB Johor??
Klu nk sgt jd MB..Kelantan tu....dh treketak2 berjalan, cakap pn dh nyanyuk, kt sana pon blm ttu ko dpat...

Anonymous said...

akhirnya sampah ke tempat sampah jugak. sedar pun diri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI