TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, April 23, 2012

PENYOKONG BERSIH KENA TEMBERANG


Aku nak ucapkan tahniah dan syabas le kepada brader yang jual T-shirt BERSIH ni.  Lu memang bijak la bro. Jual T-shirt aje lu boleh pakai Alphard. Yang beli T-shirt lu semuanya jenis bodoh-bodoh, silap-silap ada yang simpan motor kat rumah dan jalan kaki sebab nak kumpul duit buat beli T-shirt tu.

Lu memang suka kalau puak-puak ni berkumpul ramai-ramai. Haram ke halal, lain kira. Yang penting T-shirt lu laku. Lu berniaga halal, sebab aje ijab kabul. Apapun, lu jual le mahal-mahal sikit, sure puak-puak bingai tu beli, sebab nakkan semangat. Kah..kah...kah....

Tapi kan bro....lu hati-hati, jangan sampai puak tu tau yang lu orang UMNO. Naiya nanti tak laku. 28 April ni, sebab dah untung besar, lu pi cuti kat mana? Tapi sure bukan kat Dataran Merdeka ...kan...kan?



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI