TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, April 24, 2012

YURAN PASTI TENGGARA MANSUH?

Betul ke yuran PASTI di Tenggara mansuh? Mana mak bapak yang ada menghantar anak ke PASTI dan telah membuat bayaran tu, bolehlah menyerbu ke Tadika PASTI dan menuntut balik duit yang dah bayar tu. Boleh juga buat beli belanja pasar seminggu dua. Banyak tu.

PAS bukan main sokong lagi usaha-usaha untuk memansuhkan PTPTN dan bercadang memberikan pendidikan percuma hingga ke peringkat universiti sekiranya memerintah. Ptuihhhh. 

Kalau dengar mereka bercakap, langau pun geli kepak, tak boleh terbang. Rupanya merekalah yang paling kuat mentekedarah duit dari masyarakat. Tengok sahaja yuran PASTI di Tenggara ni, mengalahkan yuran masuk sekolah menengah. Malangnya anak-anak belajar dalam bangunan yang kopak-kapek.


Segalanya nak dijadikan duit. Bayangkan frame sijilpun nak dijual. Macam mana nak free, kalau daftarpun dah kena RM30.00? Itu baru daftar aje. Belum bayaran bulanan lagi. 

Tak ada ke yang nak bersetinggan kat Dataran PASTI depan rumah Mazlan Aliman untuk buat demo mintak mansuhkan bayaran PASTI. Orang-orang PAS, lain kali cermin le muka dulu. 


1 comment:

Anonymous said...

orang PAS memang gitu... Cakap memang pandai tapi cakap pakai air liur busuk aje tapi otak tak pakai. Pasai tu la asyik kena tipu, menipu dan ditipu.

Menara 2 KLCC

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI