TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, April 14, 2012

SITI MARIAH MELONCAT NAK SAMAN RAHMAN KADIR

Mak Cik ni gelak besar, kenapa ye? Mak Cik akan dapat derian runtuh. Mak Cik yakin, Dr Rahman Kadir tak boleh proofkan apa yang dia tulis. Mak Cik akan saman Dr Rahman.

Kenapa tetiba Mak Cik Mariah meloncat? Tengok nama-nama yang lain yang Dr Rahman sebut, cool aje. Cuma mak Cik aje yang macam terkena belacan. Agak-agak Mak Cik nak tuntut 1 perkataan berapa? ....seribu, dua ribu, sepuluh ribu. Fuyooo, kayo le Mak Cik lepas ni.

Tapi kan Mak Cik, kan...kan...takkan Dr Rahman Kadir tak gunakan phone dia yang canggih tu untuk merakamkan peristiwa bersejarah tu kan? 


4 comments:

Anonymous said...

Mengaku aje kalau dah berperangai buruk ketika pertabalan Agong tu..ingat orang tak nampak ke?

Anonymous said...

Silly girl, it may end up with you paying compensation and confirming what the public knows about PR MPs... just a bunch of monkeys....

Anonymous said...

Nak cari duit untuk kempen PRU13...tak sempat kot...

Otak geliga said...

majlis istiadat pertabalan Agong x mungkin x da rakaman video/cctv....harap2 pihak berkenaan dptlah keluarkan bukti secepat mungkin supaya kita dpt lihat siapa di pihak yg benar & siapa yg PENIPU BESORRR

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI