TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, May 5, 2012

ADA SESIAPA IKTIRAF?


Ini gambar yang aku jumpa dibeberapa FB puak PAS. Mungkin totok PAS iktiraf ketokohannya. Tapi bagi aku jauh sekali. Bukan kata iktiraf, jadi calon tokoh Islam pun tak layak.

Tapi kalau bagi title Tokoh Perpecahan Islam Di Malaysia, aku loan lagi 200% untuk cukupkan 300% sokongan aku.



9 comments:

boy_milo93 said...

eh..
ramai je ulama i;tiraf..
enta x i'tiraf ske ati la..
yg pntg tokoh da'wah dunia habib..
dan aulia pun ade yg jmpe nk aziz..
xperlu i'traf org umum cm enta pun..
cukuplah Allah dan orang2 Allah yg i'tiraf..
wallahualam..

Anonymous said...

Oohh...cukuplah Allah je iktiraf??? So Ayah Pin mcm tu jugak la ek?? Hahhaha

Anonymous said...

Taraf ulama meliputi ilmu agama dan juga ilmu dunia, kepimpinan, berpandangan jauh, berakhlak mulia, pakar dalam berbagai bidang dunia, macam ulama2 dulu2. ilmu mereka shingga kini masih lagi dirujuk, bukan macam yang sekarang nama ulamak (gelar sendiri) tapi perangai mak datok, ngalahkan xxtan, kalau ceramah 20 peratus ilmu agama 80 peratus politik, umpat fitnah. kerja menipu Tuhan, sebab dalam doa dia minta kebaikan umat islam muslimin dan muslimat, mengeratkan perpaduan islam dan macam2 lagi untuk umat islam, tapi bertindak kearah perpecahan umah dan sanggup pulak minta doa pecah perut umat islam lain, apa ni?

Anonymous said...

Unta yg diatas dah far aid kerja Allah pulak!!!;biol sungguh la ore pas ni.pandai2 je kata Allah iktiraf setau kawe hok bodo ni x da pulak dlm alquran katadia iktiraf pok Nik.bila Allah kata Dia iktiraf pork Nick NIH? Ni la perangai ulamak pas ni main sedap tekak bercakap bagi pihak Allah sebab tu depa ni semua kafirkan,bagi syurga dekat org kot suka tekak dia

Anonymous said...

....memang tepat gelaran itu kerana aku telah lama lantik dia sebagai tokoh Ulamak Pemecah Umat...dia lebih utamakan DAP dari umat Islam yg bukan penyokong PAS Khawarij...

Anonymous said...

Sebenarnya ramai orang yang bertaraf ulamak tapi mereka ini tidak mau nama itu diiktiraf kepada mereka, kerana mereka ikhlas tidak seperti orang bukan ulamak tapi digelar ulamak dan sangat suka dgelar ulamak walaupun kerja2 mereka bukan macam ulamak tapi macam ular dalam semak daaa

Anonymous said...

Ostad gayboy atas sekali,

Camna hang tau Allah iktiraf dia sbg ulamak, hah? Sebab doa pecah perut dia ka?

Cbe hang sebut nama2 ulama hak iktiraf dia. Boleh?

Anonymous said...

AKU TAK IKTIRAF LANGSUNG PADA ORANG NI SEBAB:
MEMECAHKAN SAUDARA SE ISLAM.
BERSEKONGKOL DENGAN KAFIR MEMERANGI SAUDARA SE ISLAM.
MENGELUARKAN FATWA IKUT KEPENTINGAN SENDIRI.
ORANG INI MENYOKONG AMBIGA YANG DIKETAHUI MEMPERJUANGKAN MURTAD DAN LGBT SEKS SONGSANG.
BERSATUPADU DENGAN PUAK MUNAFIK DAGI MELAKUKAN MAKSIAT, GANG2 PKR.
MACAM-MACAM LAGI KEROSAKAN TELAH DIBAUT OLEH ORANG INI!

Fasol said...

>>>Cukuplah Allah dan org2 Allah yg iktiraf>>>Bacala dari awal wahai anjing2 sekalian..Allah iktiraf Tuan Guru Ulamak..dapat kita lihat dengan ramainya tokoh2 Islam dunia(org Allah) mengiktirafnya..Mcm juga penulis blog yg hina bersama anjing2 pencacai umpornonya..walaupun hina dan sesat tapi Allah iktiraf dgn bg kalian kehidupan utk terus memfitnah, mengangkat tinggi pemimpin munafik dsb..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI