TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, May 4, 2012

KOO HAM PUN NAK BACA QURAN?



Ini apa kejadahnya kapir lahanat dua ekor ni jumpa Nik Ajis kat dalam masjid? Nik Ajis dah lelong ke pejabat MBnya sebab sponsor perusuh BERSIH 3? Atau Koo Ham juga nak jadi macam Kor Ming, nak berguru agar nanti masa beri ceramah boleh baca ayat Quran?




6 comments:

Anonymous said...

kapir harbi kencing berdiri dan tak pernah basuh lancau dia adalah TIDAK SUCI untuk berada dalam masjid !!!

gen2felda

Anonymous said...

Masya Allah.
apa nak jadila dgn orang tua ni?
Diajak berunding dgn orang islam dikatakan kafir
Berunding dgn kafir harbi dalam masjid lagi boleh puk,
Apa nak jadila kau ni TG.

Anonymous said...

wahai orang islam semua, bersama lah kita menjaga kebersihan masjid, jangan lah benarkan org yang tak bersuci memasuki masjid kita, kalu nak berunding boleh berunding di kaki lima masjid,.luar dewan sembahyang,..masjid negara sendiri pun kita tak benar org tak bersuci memasuki dewan sembahyang, tanah suci mekah pun kita tak benarkan org bukan islam,.. apa jadi islam di malaysia, fikirkan lah,.

femes said...

2 cina bangsat ni tahu tak mereka adalah penghuni neraka. nik aziz tak bagitau ka? selagi ada melayu sanggup diperbodohkan, selagi itu kita akan tengok kafir harbi mempersendakan islam. pas dah konfius di antara ugama dan politik.

Anonymous said...

Majoriti rakyat Kelate Anti Cina..tapi pemimpin mereka sangat suka pada Cina...! kenapa Nik Aziz mata nya sepet ?

Anonymous said...

bro masjid mana bro....better dptkan detailnya....mungkin kena samak ker...better check dgn ustaz....kita tak tahu...depa nie makan apa, pegang apa sblm datang masjid nie....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI