TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, May 31, 2012

PKR 1 - PKR 9999, LAKU TAK?

Plet WWW dahpun selesai ditender. Apapun kontroversinya, duit yang terhasil itu masuk ke kantung kerajaan yang akhirnya akan ke rakyat juga. Hebatnya plet WWW hingga kesemua nombornya dari 1-9999 bernilai lebih dari RM200.00 dan rekod baru WWW1 sebagai plet termahal di Malaysia.

Yang banyak songel dan cakapnya ialah dari kalangan pencacai Pakatan. Dek banyak sangat songelnya, kalau tak silap aku plet PKR1 hingga PKR9999 dahpun dibuka untuk ditender. Kalau setakat songel aje dan tak menyumbang kepada negara, tak ada gunanya.

Maka terlanjur plet PKR ni amat sesuai untuk korang menunjukkan sokongan korang terhadap Al Juburi, maka aku nak tengok, berapa banyak nilai tender dan duit yang dapat puak-puak Pakatan ni sumbang ke kantung kerajaan? Dapatkah PKR1 menandingi WWW1 ataupun MCA1? Atau nombor-nombor yang biasanya mampu mencapai tender ke harga 5 angka cuma setakat terjual bawah RM1,000 sahaja.

Aku sangat berharap agar plet PKR yang ditender ini akan menjadi kayu pengukur sokongan puak pencacai Pakatan dan kalau banyak hasilnya yang akan ke kantung kerajaan, maka aku salute le dengan perjuangan puak-puak ni. Sama-sama kita tengok.

4 comments:

Anonymous said...

Mesti malu nak beli dan pakai macam anak babi malu maknyer babi.....ihiks

Anonymous said...

Plate no. "PUK 1" agak2 berape harge tender ya?

Anonymous said...

apa nak heran jual pasir ke spore aje..dlm 2 minggu lori keluar dah boleh beli 10 nombor kecik...

Anonymous said...

plate PUK 1 kenalah tanya lim guan eng penang psl dia yg tender, P..ahaks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI