TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, May 12, 2012

POK NIK TUNJUK GAGAH DEPAN ECAH


Bila Ecah kat depan mata, Pok Nik lupa yang dia dah bertongkat. Nak tunjukkan yang dia masih gagah lagi, semasa berucap di Ceramah Langkah Rakyat ke Putrajaya di Markas Tarbiah Pas Pusat Taman Melewar yang mana Ecah ada turut serta dan menyerahkan borang keahlian syurga PASnya, Pok Nik kata, akan ada  BERSIH 4.0!

Pok Nik kata; "Saya menyokong Bersih, itu baru 3.0, akan ada yang keempat lagi." He...he...he...dari tunjuk kuat buat BERSIH 4.0, baik le tambah bini jadi 4 Pok Nik ooiii. Cukup-cukup le, sepatutnya kalau bertanggungjawab, bantu le kerajaan yang ada sekarang ni, sama-sama berganding bahu bagaimana nak majukan lagi negara, nak makmurkan rakyat. Sampai masa kempen nanti, kempen le puas-puas.

Jangan asyik nak ganggu kelicinan pentadbiran negara. Cuba ingat sikit, kerajaan Kelantan yang tak diganggu oleh BN pun susah nak maju dan makmur sampai rakyat merempat ke merata tempat, bagaimana pulak kalau kerajaan BN nak mencapai kemajuan dan kemakmuran yang maksimum kalau asyik diganggu? Rakyat yang bijak, jangan salahkan kerajaan, salahkan pembangkang yang asyik melalak.


4 comments:

Anonymous said...

surga nik aziz mungkin dpt laaa...

syurga Allah swt .... blom tauuu..

Anonymous said...

Nanti keluar la hukum WAJIB kene datang BERSHIT 4.0, tapi orang tua ni tetap HARAM nak turun pun... Mungkin nak kene usung atas tandu kot, baru nampak muka orang tua tak sedar diri ni....

Anonymous said...

hahahaha...org tua kutuk berlilit2 kain atas pala nie mmg bodo...kepala otak dia asik pikir psl nk kuarkan fatwa2 bodo stiap hari...setan2 pas pulak taksub sgt ngn org tua kutuk nie..hahaha...bodo btul diorg nie...diorg lupa org tua kutuk nie manusia jugak, xder manusia yg bleh judge manusia mana msk surga ke neraka...hahaha...bodo btul org tua kutuk ie...hahahaha....damn!!!!

usin said...

astaghfirullahalazim.... kesian org tua ni. nampak gayanya mati beragan la. hasrat nk menawan putrajaya mcm..... issh! kesian nk ckp.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI