TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, June 11, 2012

3 STOOGES NAK MAKAN SEDAP DI JOHOR


Aku betul-betul tak puas hati dengan 3 Pak Lawak kat atas ni. Depa datang Johor nak makan sedap. Aku bukannya tak puas hati sebab dia orang tak ajak Nizar Gendang sekali, tapi sebab Pak Lawak ni nak bodoh-bodohkan orang Johor.

Lain kali, kalau tak ada budget nak makan sedap atau nak buat kenduri, makan sembunyi-sembunyi. Jangan gah nak sebut buat Jamuan Rakyat, tapi sebenarnya rakyat yang menjamu kamu! Nuar yang harta berbilion tu pun nak mintak rakyat sponsor seorang RM10 untuk makan? Kejadah apa pemimpin macam ni? Haji Bakhil pun tak sekedekut mereka.

Kemudian, khabarnya Pok Nik pun nak datang berceramah kat Johor pada 29 Jun nanti. Kelantan yang serba kekurangan tu pun tak boleh nak settle, ada hajat nak ceramah kat orang Johor yang dah serba canggih ni? Tak payah le Pok Nik oiii....tak ada apa yang nak diceramahkan kat Johor ni. Kalau bab agama, anak Johor semuda 7 tahun dah disediakan Sekolah Agama dan anak jati Johor rata-rata mampu mengajar  anak sendiri bab-bab Fardhu Ain dan mengaji di rumah. Kalau bab pentadbiran, cehhh Kelantan jauh tertinggal dengan Johor, tak payah ceramah le, nanti bukannya malu kat orang Johor, tapi malu kat orang Kelantan yang melambak tumpang cari makan kat Johor ni.


Aku sangat-sangat le berharap, agar orang Johor tak le sampai dibodoh-bodohkan oleh puak-puak Pakatan ni. Pakat mereka cuma pakat nak tibai duit rakyat aje. Silap-silap dengan RM10 tu, cuma dapat makan karipap daging aje depan Nuar!


2 comments:

Anonymous said...

betul betul gua sokong!!!! bukan org johor yg malu takut rakyat kelantan yg dok cari makan kat sini yg malu... ada pemimpin cam pork nik ni!!!

Faerie_Princess said...

sure ada le bas2 dr kelantan turun skali. just nk bg penuh dewan. br le nampak meriah kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI