TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, June 11, 2012

PAS INGIN MEMANJANGKAN LAGI TEORI RAHMAN


PAS rupanya percaya juga dengan teori RAHMAN ni. Untuk merealisasikan lagi angan-angan mereka, maka tanpa kekok mereka memanjangkan lagi teori RAHMAN agar sesuai dengan apa yang diangankan mereka.

Tapi sayangnya, teori RAHMAN yang mereka panjangkan itu, yang begitu meriah di FB-FB totok PAS sebenarnya menunjukkan bahawa PAS sebenarnya tak jelas dengan perjuangan mereka. Atau mereka sememangnya sedar bahawa semua pemimpin PAS memang dari jenis yang tak boleh pakai? Kenapa totok PAS tak berani nak letak Hadi atau Husam pada huruf H tu?


Kepada penganut-penganut PAS, sedarlah, kalau sehingga 3 lapis bakal PMpun tak berani nak letak calun PAS, malah sanggup meletakkan Lim Guan Eng dengan mengharapkan agar Guan Eng memeluk Islam, maka lebih baik le pakat-pakat masuk UMNO. Dalam UMNO banyak lagi pemimpin Melayu dan Islam yang bersih, bijak dan berkaliber untuk jadi PM. Bersatu Melayu, maka bersatulah Islam di Tanah Melayu ini dan untuk Melayu dan Islam bersatu, hanya UMNO wadah yang sesuai. Fikir-fikirkanlah...


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI