TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, June 10, 2012

MB PAS TAK LAYAK UNTUK JOHOR!


Wakil dari PAS tak layak untuk menerajui Johor. Dalam kesibukan rakyat menunjukkan taat setia dan sokongan yang tidak berbelah bahagi untuk DYMM Tuanku Sultan, PAS Johor seolah-olah tidak menghargai usaha tersebut. PAS masih lagi terus untuk menyanjung Nizar yang jelas kurang ajar melangkaui sempadan mencabar kedaulatan Johor.

Patutlah PAS sentiasa cuba menghuru-harakan negara. Ini kerana bagi PAS, mereka hanya "cuba" sayangkan pemerintah, berbanding kita yang sememangnya tidak berbelah bahagi taat, setia dan sayang kepada pemerintah.

Apakah ada muka-muka PAS dalam ramainya manusia di bawah ini? Kalau sebagaimana di atas status FB PAS Johor Baharu, tidak mustahil, tiada penyokong PAS dalam ramai-ramai ini. Justru, wajarlah rakyat Johor pada PRU 13 nanti menolak PAS dan sekutunya. Kalau pemerintah pun mereka hanya "cuba" sayangkan, siapalah kita rakyat jelata untuk puak PAS dan sekutunya pandang setelah berkuasa? 



2 comments:

Mohd Najib said...

memang tak layak !

lagi gambar di himpunan siang tadi, lihat sini...
http://mohdnajib27.blogspot.com/2012/06/himpunan-menjunjung-taat-setia-dymm.html

Unknown said...

Tiada ruang dn tmpt tuk pembangkang di negeri johor...nyahlah PAS,PKR dan DAP dari negeri berdaulat ini...DAULAT TUANKU...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI