TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, June 29, 2012

APA UNTUNGNYA MENGUNDANG NIK AZIZ KE JOHOR?


Apa untungnya PAS Johor mengundang Nik Ajiz ke Johor? Banyak ke peruntukan yang akan diberi oleh Nik Ajis? Yang jelas, gambar di atas yang aku kutip dari FB Nik Ajis ialah dia sedang berucap kepada penderma dana pilihanraya PAS.

Tak tahu le aku, yang beri derma tu anak Johor ke atau anak rantau yang cari makan kat Johor? Apa ke bodohnya, orang lain yang nak bertanding, orang lain yang kena derma dana. Kalau tak ada duit, tak payah le bertanding. Belum apa-apa lagi dah menyusahkan rakyat.

Nik Ajis tu sibuk kat negeri orang, sedar ke tidak, dia ada tanggungjawab yang banyak yang tak selesai di negeri Kelantan yang dah Allah amanahkan kepadanya? Dah sempurna ke Kelantan hingga tergamak ditinggalkan? Kalau datang Johor nak pujuk rakyat Kelantan yang beribu kat Johor ni supaya balik Kelantan kerana kerajaan PAS dah mampu sediakan peluang pekerjaan yang banyak, kira ok juga. Jangan hanya datang Johor cuma nak menibai duit derma dari rakyat!

Yang nampak untung, cuma penduduk berhampiran Hospital Permai aje. Kalau Nik Ajis tak datang, mungkin bebudak PAS tak buat gotong royong ni.


Mereka berkumpul berhampiran dengan Hospital Permai mungkin nak tunjukkan kepada Pok Nik agaknya tempat yang sesuai untuk ditempatkan si Nizar yang dah bingong nak hidup tu.


2 comments:

Anonymous said...

Nik Aziz dan longkang2nya

Anonymous said...

AGAKNYA DIA DAH SELALU SANGAT MINTA DERMA KAT NEGERINYA SENDIRI, JADI MULA MENGORAK LANGKAH MEMINTA RAKYATNYA YG MERANTAU KAT NEGERI LAIN AGAR MEMBERI SUMBANGAN.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI